WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

srijeda, 2. kolovoza 2017.

E. ISPOVEST: Otac I Stricevi Tu*aju Cerku U Sendvicu ,Dok Mama Sinu Daje….




Moja porodica je oduvek bila malo uvrnuta, pocev od mojih roditelja koji su inace vrlo cool i moderni ,pa do mog brata koji mi uleti u sobu i tera me da ga gledam dok drka. Tog dana kod nas u goste su dosli moji dva strica ,imali smo malo okupljanje u krugu porodice 🙂 povod je bio proslava godisnjice mojih roditelja. Sve do tog dana u mojoj porodici nije bilo nikakvog incesta, niti ista slicnog, a sve se promenilo u toku jedne male svadje za stolom. Sve je pocelo kada je moj tata poceo da se sali na racun ljubavnog zivota njega i moje mame, a ja sam malo previse popila, a kako sam bila i iznervirana pocela sam da vicem za stolom: Da tatice…slobodno nam kazi kako jebes mamu ! Mama je vrisnula …Lena  sta to pricas ,pred svojim stricevima
– pa sta mamice, stricevi vole da cuju kako te tata je*e i kako mu pu*is njegov tvrdi ku**c ! Lena  prekini smesta !
– Naravno da necu da prekiniem, jer ste svi ovde za stolom pe**erzi i nastrani , pocev od mojih dragih striceva koji me celo jutro gledaju u du*e dok se setam po kuci…svi su bili crveni u licu i samo nemo zurili, moj tata nije mogao ni glasa da pu*ti. Jos je jedino mama pruzala otpor i pokusavala da me supre , ali sam ja bila previse pijana i nastavila sam da vicem. A ti mama, mislis da te nisam kako gledas u mog brata ?!
– Lena prekini i izlazi napolje smesta !
– Naravno da necu mamice… videla sam kako ga mazis i dok to radis , gledas mu u slic… samo cu ti reci da je i tvoj mezimac skroz nastran, pa je vec mnogo puta dolazio u moju sobu i terao me da ga gledam dok nadrk**a kur*c! Mama je pogledala u njega, grizla je usnu…Ohh da mamice, tvoje mezimce ima vrlo veliku i debelu ki** !
– A ti tatice, mislis da ti nisam primetila pogled kada ujutru u gacicama i majici odem do kupatila.
– Mislis da nisam videla na**eklinu na tvojim pantalonama kad pridjem da te poljubim i to kako oblizujes usne. Ohh da jesam tatice…i znam da bi hteo da mi nabijes svoj debeli ku**c u moju vla*nu pi*kicu i da me tu*as nemilosrdno.
– Hajde sada , sta svi cutite i dalje sam siktali…stricevi hajde , ja sam vlazna i vrela stala sam ispred strica i zadigla minic..okrenula sam mu svoju guzu i pocela da se lupam po guzi..ohhh da strice lizi mi guzu ohh..vikala sam i rugala se oh strice vlazna sam i dalje sam nastavila sve da ih ismevam…stric je bio sve crveniji i crveniji, poceo je da skrguce svojim zubima… aaaaaaaahhhaaa kurvoooo mala viknuo je iz sve snage , scepao me za kukove i gurno na sto na kome je bio rucak, sve case i tanjiri sa stola se razletese po podu, ja sam bila naguzene a on zari svoje crveno lice medju moje guzove i poce da mi gura jezik, cas u guzu, cas u pickicu. aaaaaa pocela sam momentalno da svrsavam od prevelikog uzbudjenja. Ahhhh strice lizi me…dok me je striz obradjivao jezikom, ja sam dohvatila tatu za medjunozje i pocela da mu otkopcavam rajfeslus, izletela je njegova debela kurcina i pocela da mise klati pred ocima. Pocela sam da mu besomucno nadrkavam kurac , cimala sam mu kozicu ,a on je zatvorio oci i jecao. Stric je prestao da me lize ustao je iza mene i nadrkavao svoj kurac, prislonio mi ga je na pickicu i poceo da mi ga gura ..aaaahhh zastenjala sam i pocela jos jace tati da nadrkavam kurac.
Moj brat je za to vreme izvadio svoj kurac i poceo besomucno da ga drka gledajuci, kako me stric jebe  a tati drkam… a mama je jednu nogu podigla na komodu , gacice je sklonila u stranu , trljala je svoj klitoris i gledala kako brat drka.
Spustila sam svoju glavu kak tatinom krilu i svoje usne prislonila na njegov vreli glavic…aaahhhh Lenaa zajecao je tatica…mmmm isplazila sam jeziki i pocela da pravim krugove oko njegovog vrelog gl*vica…aaaahhh stenjao je tatica..stavio mi obe ruke na potiljak i njegov ku**c je usao dublje u moja vlazna usta.
Za to vreme stricevi su se menjali na meni , cas me je je*ao jedan cas drugi, pi*ka mi je bila sva raskvasena od uzastopnih orga*ma , a moji sokovi su se cedili po stricevim kur***ama. Kada sam ovog puta pogledala u pravcu brata videla sam kako moja mama kleci ispred njega, on je drzi za kosu i sa zatvorenim ocima bukvalno je mamu j**ao u usta, njegov ogromni kur** joj je uletao sve do muda , a iz njenih usta se razvlacila pljuvacka sve do poda.
Onda me je stric uhvatio i preneo na krevet, stavio me je preko sebe i mucki mi ga je sterao sve do jaja…ahhhh vrisnula sam kada su mi njegova jaja dopipnula gu*ove…tata je dosao iza mene zajahao me i svoj gla*ic prislonio na moju gu*u..pljunuo je u saku, pljuvacku mi razmazao po c*aru i poceo polako da mi gura ku**c u du*e.aaaaa cvilela sam od strasti koju sam osecala…drugi stric se popeo na krevet prineo je svoj tvrdi ku**c i ja sam ga strpala u usta…pocela sam da mu ga dudlam.
Svo cetvoro smo se tako njihali na krevetu…culo se samo nihovo stenjanje dok su me je*ali na kaucu, njihovi kur*evi su uletali u mene poput klipova parne lokomotive, aonda smo svi poceli divljacki da svr***amo…tata se grcio na meni , nabio mi je svoj ku*ac do jaja u gu*u i punio me vrelom sp**mom…stric koji mi je bio u pi*kici je takodje poceo da prazni svoja mu*a u mene..a drugi stric mi je iz**kavao kurcinu ravno u facu…njegova vrela spr*ma mi je prskala po licu i ocima…toliko smo se svi bili zaneli da smo zaboravili da zakljucamo ulazna vrata , a kada smo se okrenuli …imali smo sta da vidimo… Postar Stanko je stajao na sred dnevne sobe i besomucno drk** svoj ogromni ku**c !


1 komentar:

  1. E tako I traba da svi budu zadovoljna. Eto cenim I molim adresu dase prikljucim

    OdgovoriIzbriši