WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

petak, 11. kolovoza 2017.

ISPOVEST: avanture sa sinom




Imam četrdeset devet godina, živim sa sinom koji ima sedamnaest godina. Rastala sam se kada je sinu bilo tri godine. Od tada živimo sami u jednosobnom stanu koji mi je kupio moj otac. Pošto sam se mlada rastala imala sam velike potrebe za se*om tako da se nisam baš štedela. I u braku dok sam bila imala sam više avantura. Dovodila sam ljubavnike u stan dok mi je sin bio mali. Često se budio i viđao me dok se j**em. U početku je pitao šta ja to radim ali se posle navikao i nije ni mario. Tek kad sam shvatila da je počeo da razumeva sve to ja sam morala da prekinem da se je*** u stanu pred njim. Od kako smo počeli sami da živimo kupali smo se zajedno u kadi. A kao mali je bio mnogo radoznao i voleo je sve da zapitkuje.
-Zašto ti mama nemaš pi** a ja imam?
-Zašto ti mama imaš si** a ja nemam?
Na sva ta i slična pitanja sam morala ja da odgovaram jer otac nije mario za njega.
Kao što rekoh prestala sam se jebati pred njim odprilike kad je pošao u školu, ali se nismo prestajali kupati zajedno. Spavali smo zajedno uvek a ja sam volela da spavam go*a, tako da mu nije bilo strano golu da me viđa ne samo kad se kupamo. Sve je to trajalo spontano i nije mi smetalo a i njemu.
Kad je napunio odprilike dvanaest godina primetila sam da mu se počeo di*ati ku**ić kad se kupamo.
-Ohoo!
Od tada kad smo se god kupali ja sam mu dr**la k**ac a ponekad i kad legnemo da spavamo. Od tad je i on počeo da spava go. Kupila sam mu par CD-ova sa p**no filmovima da dr*a dok ih gleda.
Posle možda godinu dana sam počela i da mu pu**m dok mu pomažem da dr*a. To mu se mnogo dopalo. Znao je po dva tri puta na dan da traži da mu ga po**šim. tad se uobrazio i počeo da traži i da me je*e.
Kad je napunio petnaest godina posle rođendanskog slavlja kad smo ispratili sve njegove drugare. Iznenadila sam ga.
– Dođi sine da ti mama da tvoj poklon.
Svukla sam se, legla na krevet i raširila noge.
– Dođi ovo je za tebe, želim da potpuno postaneš muškarac.
Nisam ga trebala ubeđivati. Dok se svlačio k**c mu je bio uspravan, 15 cm merila sam pre par dana pred rođendan. I ja sam bila sva vla*na od uzbuđenja. lako je ušao u mene. Osećaj koji sam imala vam ne mogu opisati. Imala sam mnogo muškaraca u svom životu ali ovako nešto nisam doživela. Valjda što je to moj sin uživala sam kao nikad do tada. Nisam nikad brže ni žešće s***ila nego tada. Mnogi će me osuditi i reći svake grozote o meni. Međutim to se desilo i ne kajem se. On kad god to bude hteo da prestane ja se neću buniti, mada mi je najlepše kad me on je**. Postao je veliki ljubavnik. Kako i nebi kad sam ga ja svemu naučila.


0 komentari