WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

petak, 11. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Neprobušena/ probušena




Desila mi se prosle godine.Izlazio sam sa jednom slatkom devojkom Andjelom…Imala je 17 godina i idalje je bila nevina.Bio sam strpljiv veoma nista nisam forsirao,nisam zeleo jer sam znao da nece ona dugo izdrzati.Bilo nam je zaista lepo.Ona je bila divna.Bila je visoka 165 cm imala je braon kosu i nekako zeleno -braon oci.Ona sa svojih sedamnaest godina nije imala si*ice ko neke devojke vec lepe cvrste sis***ne.Gu*a je bila na mestu kao i kilaza.Nikada. je nisam video golu ali oblacila se malo provokativnije a i nije mi nesto puno smetalo.Odlucio sam da je odvedem na more da se malo opustimo i uzivamo kao pravi par.Narucili smo apartmane ja sam zatrazio odvojene krevete da ona nebi pomislila da samo zelim da je povalim.Kada smo otisli tamo sve je bilo u fullu raspakovali smo se ,osvezili i pojeli nesto.Odluili smo se da idemo na plazu.Ja sam otisao u moju sobu a ona u svoju.Ja sam se brzinksi obukao i krenuo u hodnik.Primetio sam da su malo vrata bila odskrinuta od njene sobe ,progvirio sam i video sam je golu,posle toliko dugo vremena konacno.Bio je to fatastican pogled.Odma mi se digao .zamislite vi tu er*kciju kada vidite skroz mega se*si devojku koju jos i volite,moj kupaci je bio na ivici eksplozije…Ona me je primetila i malo se cimnula onda je samo pocrvenela i rekla da ako smo vec u vezi da je okej da je vidim golu.Ja sam usao u sobu i odmeravao je …Bila se toliko postidela da nije mogla da zaveze sebi kuapci.Prisao sam joj odpozadi i krenuo da joj zavezem kupaci.Moja k**a joj je bila tacno medju guzovima.Ona se bila izgleda na*alila opasno i malo jauknula.Malo se jos ocesala o k**u i rekla da jos nije spremna,ali da zbog nje ne znaci da ja ne treba da uzivam.Ja sam se pravio Tose pa sam rekao da nema potrebe da cu cekati koliko god zeli i da ne mora da radi nista sto ne zeli.Ona se ugrizla za donju usnu i gurnula me na krevet .Izvila se iznad mene krnula mi jezik do krajnika ,ljubili smo se i odjednom njena ruka tacno na mom ku**u,krece polako da ga vadi i nesigurno ga dr*a.Gore dole zatim je spustila svoja lepa usta na moj gla*ic,krenula je da ga lize i du*la,zatim ga je gurnula u usta do pola i tako pu**la i onda puf ceo nabila u usta ,a moja zverina nije bas mala ,18,5 cm i malo debeljuskast.Videlo se u Andjelini ocima da bi mi sad skakala po ku*** ali se boji da ne zazali.Nisam opet forisrao ali ona samo ustade i sedne mi na ku**ac ,tj idalje je ona nosila kupaci al me je*ala preko kupaceg,tj ja nju.Tako je jahala moj ku*** a ja sam zagnjurio facu u njene si*etine i dahtao a ona me cupala za kosu kao da je direktno razvaljujem po p***i ,bas me zanimalo kako ce biti kad je budem stvarno napunio.Ona malo ustade i povuce gacice u stranu otkrivisi prelepu obrijanu p***u punu sokova ona samo uze i nabi glavic mog alata na povrsinu pic**e.Bilo je toliko toplo unutra i njena pi*** i moj ku***su vristali jedno za drugim ali ja sam uspeo i otrgao se sw tom osecaju i pomalo joj trljao povrsinu ri*ice i onda smo svr**** obojeee.Ona se zadrza na mom gl*vicu i onda ustade i ode u vc.
Ovo je bio tek prvi dan naseg letovanja a vec se ovako nesto desilo kao sto vec rekoh nece ona izdrzati i na kraju cu je izj**ati,sto sam i na kraju i uradio.A Ako zelite da znate kako se to desilo napisite ovde u komentarima da znam dal vam se svidja ova moja pricica…


0 komentari