WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

petak, 11. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Otisla sam na moru sa mojim starijim bratom 10 jula na nedelju dana. Nemam drugarice, brat je jedina opcija sa kojim bi otisla na moru…




Otisla sam na moru sa mojim starijim bratom 10 jula na nedelju dana. Nemam drugarice, brat je jedina opcija sa kojim bi otisla na moru. Bilo je oko jedan ujutro. Otišli spavati. I ja i on smo legli na leđa. Nakon 5 minuta ležanja, stavio mi je ruku na bedro te krenuo lagano prstiju prema gore. Kod gaćica se zaustavio i prebacio svoju ruku na moje rame te krenuo lagano prstima preko celog tela. Ja sam se okrenula na bok i prebacila nogu preko njega na što me on snažno privukao k sebi tako da sam sad osećala njegov dignuti ku**c na svojoj… Trljala sam svoju nogu od njegovu dok je on rukama prelazio preko moje noge i lagano se zaustavljao kod gaćica. Zatim mi je počeo trljati macu preko gaćica na što sam ga ja počela ljubiti po vratu i masirati po k***u. On me zgrabio za vrat i počeo strastveno žvalit. Kad sam mu skinula gaće i počela mu dr*ati k**ac, stisnuo me još jače za vrat i zažvalio. Skinuo mi je gaćice i prešao rukama preko klit//risa. Jebao me prstima te me prebacio na sebe. Stala sam poviše njega tako da sam osećala njegov gla*ić na mojoj mokroj ***ki te ga zažvalila i ugrizla ga za uho. Uzela sam mu ku*ac i stavila na ulaz u pi*ku te se polako počela spuštati. Kad je ušao ceo u mene stala sam tako i opet ga poljubila i na to sam se počela žestoko nabijati i stenjati. Osećala sam ga duboko i uživala! Pamticu ovaj dogadjaj dok sam ziva!


0 komentari