WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

petak, 30. lipnja 2017.

ISPOVEST: Radim kao šefica jednog odeljena na Carinskom terminalu.Od vozača kamiona tu često dolaze dvojica mojih bivših momaka….





Radim kao šefica jednog odeljena na Carinskom terminalu.Od vozača kamiona tu često dolaze dvojica mojih bivših momaka. Jedan kad dođe uvek mu sve bude završeno jako brzo, ali zato odemo u jedno zapusteno odeljenje gde se iz*ebem sa njim dok drugi kad dođe čeka najduže koliko je moguće, jer svaki naš kontakt se svodi na ĆAO.


loading...

Život je karma, kako su zaslužili tako im i vraćam. Možda ja sebično i ružno od mene, ali ne bi bilo pošteno kad bi obojica imali isti tretman. Jer jedan je prema meni bio jako dobar ispunjava moje snove, ali smo raskinuli zbog nekih skoz nebitnih stvari, dok me je drugi varao na svakom koraku pa i ispred nosa. E što poseješ, to ćeš i da požanješ.



1 komentar:

  1. KAZI SEFICE NA KOJOJ SI GRANICI DA TE I JA DOBRO IZJEBEM, ALI NE U PICKU VEC U DUPE I USTA...... PICKA LI TI MATERINA KUCKO POKVARENA .

    OdgovoriIzbriši