WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

ponedjeljak, 10. srpnja 2017.

ISPOVEST: Bez razmišljanja sam ga zajahala, digla haljinu, pomerila tangu i navukla se jako…





Danas se udaje moja prijateljica. Veoma posebna prilika, jer je ona jedina ostala single. Uzbuđena sam vidljivo, jer posle dugo vremena imam priliku da budem elegantna i se*si, iako već imam jedno dete i nisam više ista. Udata sam, duže vreme, iako sam bila u ozbiljnoj vezi, iz koje sam izašla gore nego iz saobraćajke. Nekad shvatim da se i dalje oporavljam od toga… Na sebe oblačim čipkanu tango, i svilenu bež haljinu, koja prilično otkriva, naročito moje navijale grudi i bra*avice koje mame. Moj dragi mi prilazi sa leđa, i šapne : Tako bih te potucao sad. Osećam da mu se diže, pomazim ga dlanom i naglasim da nemamo vremena. A tako je se*si u tom odelu koje nosi…
Odlazimo u restoran, gde se održavalo slavlje. Sve je vrhunski, zabavno i ništa nije nagovestilo šta će se zapravo desiti tog dana. Stajala sam sa prijateljicama, razgovarale smo, a onda se na vratima pojavio on. Moj krah. U svom najboljem izdanju, i sa svojom suprugom.
Srce mi je zaigralo kada sam ga ugledala, ali sam se trudila da ostanem smirena, i pokušala da ga vešto izbegnem.
Kao što obično biva, dobili smo mesto za istim stolom. Sedeli smo jedan pored drugog, i samo se pogledali ponekad.
Najednom osetila sam njegovu ruku na svojoj butini. Rekao mi je : i dalje si tako je*ozovna i se*si. I polako povlačio ruku na gore. Trudila sam se da ostanem mirna i ne pokažem da se nešto dešava. Uzela sam svoju torbicu, dala mu ključ od auta i rekla : ti voziš.
Seli smo u auto i čim smo pošli, raskopčala sam ga, izvadila mu jako na*rekli k**ac i počela da ga si*am. Jedna ruka mu je na volanu a drugom mi je sve jače navlačio glavu na sebe. Osetila sam kako mi sve jače nadolaze slatki sokovi, gutala sam ih. Uzdisao je i stenjao, prijalo mu je moje pu*enje. U jednom momentu je samo skrenuo sa puta, i rekao: sedi mi na ku*ac.
Uradila sam to. Bez razmišljanja sam ga zajahala, digla haljinu, pomerila tangu i navukla se jako. Grudi su mi jako natekle, bra*avice se ukrutile toliko da su mi cepale haljinu. Nisam želela da stanem. Ruke su mu bile na mojoj gu*i, širio me je, želeo da me tu*a. Bila sam mu u krilu, stenjala jako, i prebacila ku*ac u gu*u. Stezao mi je celo telo, prosto je bilo divlje. Naizmenično sam menjala ru*ice, osetila sam kako mu kurac sve više otiče, jaja se pune. Vratila sam ga u pi*kicu, i navijala se jako. Uspori, svr*iću kaže mi, ali ja ga ne slušam. Nabijam se sve jače. Jako je udahnuo, a onda sam osetila trzaje njegovog glavića i vrelina spe**e dok mi se slivala niz butine. Pustila sam ga da me napuni do kraja.
Ubrzo smo se vratili nazad, kao da se ništa nije dogodilo.
Otišla sam kući sa svojim mužem, sa vrata se bacila na njegov veliki i so*ni ku**c, tu*ao me je celu noć…
Ujutru sam ustala, sasvim normalno, a ništa više nije bilo isto…
Devet meseci kasnije, rodila sam svog sina Andreja, da me svakog dana podseća šta sam zapravo uradila….



0 komentari