WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

ponedjeljak, 10. srpnja 2017.

ISPOVEST: Oduvijek me palilo to sto sam dobro izgledala, svi su se uvijek okretali zanmnom i zeljeli me…





Oduvijek me palilo to sto sam dobro izgledala, svi su se uvijek okretali zanmnom i zeljeli me. Dobrih si*a jos boljeg dupeta i duge plave kose bila sam kao magnet za muskarce.Jednog dana odlucila sam s deckom iskusati cari javnosti. Obukla sam se vise nego izazovno. Tanka, uska majca sa dekolteom ispod koje naravno nisam obukla grudnjak nego sam pustila si*e da disu. Dole minica koja je vise otkrivala nego pokrivala moju savrsenu gu*u dole roza tangice i naravno stiklice.  Setajuci tako s deckom po gradu mamila sam mnoge muske poglede. Sto mi je i pasalo naravno.Usli smo u javni prijevoz. On je sjeo do prozora a ja pored njega. Primjetila sam da me neki opasno promatraju pa sam odlucila zacini stvar. Kako sam sjela minica koja je vec bila dosta kratka povukla se skroz gore tako da oni koji su sjedili ispred nas su imali lijep pogled na moje roza tange. Ustala sam se i okrenula  sam se kao trazila sam neku stvar u  torbi na*uzivsi im se da imaju pogled na moju savrsenu gu*u. Kada sam sjela primjetila sam da me jedu ocima i da trljaju hlace. Rasirila sam noge da imaju bolji pogled na moje mokre roza tange.Gledala sam ih u oci i pocela sam decku otkopcavati hlace. Izvadivsi mu ku**c koji je bio vec dignut pljunula sam na dlan i pocela mu drkati oblizivajuci se gledala sam muske u oci koji su nas gledali i trljali svoje ku**eve. Lizala sam mu ku***nu uzdus od ja*a do gla*ica sve vrijeme mjesajuci mu ja*a. Zavukao mi je ruku u tange i poceo mi prelaziti prstima po vec jako mokroj pi*ki. Stezala sam mu kur**nu rukama da mu gla*ic nabubri sto vise lizala sam ga kao luda i onda sam ga pocela si*ati. Pu*ila sam mu kur**nu gutala ga do jaja dok sam mu j**a mjesila. On mi je zabijao prste u pi*ku koja je bila jako na*aljena zeljela je ku**c. Uzasno me palilo sto su oni ubijali kurcinu dr**juci na mene. Ubrzo smo s**sili i izasli na sljedecoj stanici. Nadam se da ih vise nikad necu vidjeti



0 komentari