WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

srijeda, 23. kolovoza 2017.

ISPOVEST: 200e pusenje




Prije 6 godina oboljela je žena koja me je odgojila. Nikad nisqm upoznao roditelje jer su kad sam jos bio dijete poginuli u prometnoj nesreci… odgajala me je tetka.Fantasticna zena ,ali uvijek je bila sam iz nekog razloga… nebitno… Kad se je tetka razboljela bio sam na faksu i jedva sam krpao kraj s krajem , a lijecenje je bilo jako skupo.Radio sam svasta od baustele do konobarenja ali su stizali sve veci racuni i nisam vise znao sta bi… i onda najgora situacija, novi lijek za tetu, uvozni i jako skup…Iz ocaja sam otisao kod susjeda, koji imao firmu ,veliku firmu.Sve zene i cure iz grada su se lozile na njega a razlog je bio novac , mocno tijelo i pamet.Ali razlog zbog kojeg nisam ranije nisam isao prije kod njega je nelagoda.Teska nelagoda koju sam osjecao pored njega. Uvijek me je udno promatrao, gledao kad prolazim.Skupio sam hrabrost i otisao…Usao sam u zgradu zatrazio od tajnice da pricam sa njim. Ona ga je nazvala a on je odmah pristao da dodem.Ulazim u ured a on se ustaje pruza ruku.Jako je sretan sto sam dosao vidi mu se odmah po osmijehu.Objasnim mu situaciju i lijepo ga zamolim za posao.Bez vece okljevanja mi odgovara da se vec dugo pali na mene i da mi moze punudit novce u zamjenu za s*x.ustajem se promrmljam da nije normalan i podem izac.Hvata me za ruku i vraca u ured i kaže : 200e samo pu**nje… Trebalo mi je dvije sek da razmislim. Klekno sam , otkopcqo sam ga i izvadio.Imao je debelu ogromnu k***inu sa ogromnim gla*icem.Polizao sam mu jaja ko prava ku**ica i gledao ga citavo vrijeme u oci . Patio se je istenjao… polizao sam dobro vrh gla*ica i stavio ga usta kolko dam mogao. Svr**o je ubrzo… obilno u moja usta… jedva sam sve progutao.Na stolu su bili novci po dog. Samo se je smjeskao i na kraju mi je rekao: dugo sam ovo cekao bili bi glupo kad bi sad zavrsilo.Ja sam se samo kiselo nasmijao zgrabio novce i rekao pa i ne mora…I dalje se nalazimo iako mi novci vise ne trebaju ali uzivam u ulozi njegove kur**ce…



0 komentari