WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

srijeda, 16. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Imam 13 godina,visoka sam 174 i teska 62 kg.jos nisam izgubila nevinost,redovno brijem pi*ku i imam dobro du*e i s*e….




Imam 13 godina,visoka sam 174 i teska 62 kg.jos nisam izgubila nevinost,redovno brijem pi*ku i imam dobro du*e i s*e. Bila sam na moru kada se ovo desilo (desilo se pre nedelju dana)moji roditelji i nrat su otisli na plazu a ja sam ostala u apartmanu posto mi niie bilo dobro a i trebao je da dodje majstor da popravi tus kabinu…meni je bilo dosadno pa sam odlucila da se istusiram. Skinula sam se.gola bacila stvari na krevet i usla u kadu ostavivsi vrata od vca otvorena…pocela sam polako da se trljam po p**ki kad je neko pokucao na vrata…
Ja sam pitala koje ali cim sam ispustila glas sobzirom da je bilo otvoreno on je usto….
Ja sam brzonogom zatvorila vrata od vca i pitala ko si ti….on je reko da on mora da popravi tus kabinu inusao je u vc.ja sam rekla dali je normalan i da treba da izadje ako mi naidje porodica ubice ga…on je reko nebrini i izvadio sravciger….poceo je da popravlja i prokomentarisao da imam lrpu pi*ku i dali sam izgubila nevinost.ja sam rekla da nisam i onda me je on dok je jednom rukom popravljao nesto drugom uhvatio za pi**u i poceo da mi trlja klit*ris….ja sam polako pocela da uzdisem i onda mi je polako nabio tri prsta u p**ku i poceo je da me je*e, posto mi je bio prvi put brzo sam svr*ila onda je poceo da mi lize pi*ku blo je predivno taj njehov topao jezik mi je polako lizao p**ku igrao se sa klitorisom uhh kad se setim ofmah sv*im… onda posto je bio nesiguran jer mu je bio mali (sto mus e moglo videti preko pantalona)uzeo je sravciger (umazan u prasinu, blato,rdj) i nabio mi ga poceo je da srafi moju pi*ku i da gura sravciger napred nazad ja sam pocela da se tresem i sv*sila sam.one je zavrsio popravku a ja sam se istusirala obukla on je otiso.moj roditelji su dosli i posle toga sam samo nastavila kao i pre…svako vece kad svi zaspu ja nabijem prvu stvar koja mi dodje pri ruku u pi*ku.



0 komentari