WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

četvrtak, 10. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Izasla u kupaćem (bez gornjeg dela) da se suncam na svojoj terasi…




Izasla u kupaćem (bez gornjeg dela) da se suncam na svojoj terasi, odlucila sam da dobijem boju na moje velike cvrste si*e. Zivim u kuci pored komšijine, primetila sam da me gleda s prozora pa sam skinula donji deo, stavila sam naocare da bih mogla da gledam sta radi u sobi. Kad smo se sreli na ulici vidjali smo se i uvek bi se nasmejali jedan drugom. Kad sam čula da je pao s motora i kada mu nije bilo dobro, otisla sam kod njega kuci sa mojima. On je samo u mene gledao, od mene je trazio da ga obilazim da mu cesto paznju posvecujem… Nakon nekog vremena postali smo prijatelji na fejsu, lajkovali smo slike. Posle nekoliko godina sam ga obrisala sa fejsa u nadi da cu da ga zaboravim, jer i ne zivim vise pored njega..Juce mi se javio kad smo se videli, i ja od tada ne mogu da prestanem da mislim na njega. Ne znam sta da radim.



0 komentari