WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

nedjelja, 20. kolovoza 2017.

ISPOVEST: nasla sam posao u jednom kaficu bila sam uslovljena da oralno zadovoljavam sefa koji ima…




Pre godinu i nesto jače zbog krize u kući sam trazila da budem pomoć po kafićima i mnogi su me odbili uz recenicu nisi ti za ovaj posao itd itd, za mesec dana sam nasla posao jer me preporucila jedna osoba, nasla sam posao u jednom kaficu bila sam uslovljena da oralno zadovoljavam sefa koji ima 52 godina, to je bio njegov uslov koji sam morala postovato. Imala sam povisicu 10%  meni i mojoj porodici jako znacilo. Jednostavno zbog krize bila sam spremna na dve. Bilo je jako jako tesko, posebno jer nisam imala volje za tim. Ali naucila sam, i danas nakon godinu dana iskustva ne bih radila nijedan drugi posao. Kafić gde sam radila se zatvorio, a ja sam uz preporuku nekoliko osoba pocela da radim u jednom kafiću, osigurana od prvog dana, s duplo većom platom, znam koliko vredim, sef je ponosan na mene, a ja hepiiii. Sve osobe koje su rekle da nisam za toga, danas me mole da radim za njih, ali eto im kad podcenjuju sve i svakog. Ljudi borite se za svoje snove, bez obzira na tuđe mišljenje



0 komentari