WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

subota, 26. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Nemate pojma koliko mi se svidja jedan momak iz komsiluka. Joj ja udata sta pricam… Pre par meseci kada je poceo dolaziti kod mog muza stalno mi je tajno namigivao…




Nemate pojma koliko mi se svidja jedan momak iz komsiluka. Joj ja udata sta pricam… Pre par meseci kada je poceo dolaziti kod mog muza stalno mi je tajno namigivao. Kad je dosao muz me terao da odem do prodavnice da kupim sok, on ima motor pa se ponudio da me odveze. Kada smo krenuli motorom dobila sam neopisivu zelju da prevarim muza pa sam tog momka cvrsto zagrlila oko stomaka da bi rukama proverila kapacitet penisa… Ne mogu vam opisati koliko je lep osecaj kada sam s njim. Jednom kada sam bila sa drugaricama u kafic tu se nasao i on. Krenuo je kuci pa sam ga logicno pitala mogu li i ja s njim. Ta noc mi je bila najbolja noc ikada jer nismo otisli pravo kuci… To se sve zavrsilo, ne odgovara mi vise na poruke, ne pise mi kao nekada, nije isti kao pre… Sada leti za drugim curama. I znate sta se desi na kraju? Setis se pocetka.




0 komentari