WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

nedjelja, 20. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Radim u kafiću i neki dan mi je došao jedan dečko sa prelepim plavim očima. I tako smo pričali i zezali se zagrlio me, ruke stavio oko struka tako me zagolicalo, u jednom trenutku pocela sam da vlazim…




Radim u kafiću i neki dan mi je došao jedan dečko sa prelepim plavim očima. I tako smo pričali i zezali se zagrlio me, ruke stavio oko struka tako me zagolicalo, u jednom trenutku pocela sam da vlazim i kaže on meni da posle posla svratim do njega u muzej, jer on čuva muzej i ja obećam da hoću. U razgovoru sa njim saznam da ima devojku i da je radio svakakve gluposti u mladosti. Nakon razgovora, odemo malo pogledati muzej i dok smo tako pričali i razgledavali on meni dođe jako blizu i počne me maziti po ruci i vratu, a zatim me poljubi. Ljudi moji, ja znam da to nije ispravno, jer ima djevojku, ali ja nisam mogla odloljeti. Te plave oči su me začarale, pogotovo nakon što me poljubio i pogledao me. Obećala sam mu da ćemo biti prijatelji i držati ću se tog obećanja jer i ja ne želim vezu, a i ne želim pokvariti njegovu vezu. Ali da ću ga ljubiti kad god budem imala prilike, hoću. Dobro je imati takve prijatelje! 😉



0 komentari