WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

četvrtak, 24. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Šef mi se nabacuje i hvata me za DUPE…




Šef mi se nabacuje i hvata me za DUPE, uvek kad mu se ukaže prilika i ne znam šta ću. Putujem kolima svaki dan na poslu. Medjutim, kola ostavljam na parkingu i proslog meseca otvorila sam prozor da se auto rashladi šef je iskoristio svojih pet minuta IZVADIO JE ONU STVAR da mi pokaze… odmah sam upalila auto i pobegla… Izbegavam koliko mogu. Znam da ću na kraju ostati bez posla koji sam jedva dobila. Posvećena sam poslu i relativno dobro plaćena. Mužu to ne smem ni pomenuti jer bi se suočio sa njim, znam. Šefu sam rekla da ne želim imati ništa sa njim, ali on ne odustaje i mislim da ga ljutim. Dugo je tu i jaka mu je pozicija. Bojim se ići na posao i osećam strašan pritisak. Snimila sam nekoliko naših razgovora i ima materijala sa sek*ualnom konotacijom. To računam kao dokaz. Inače je vrlo strog prema svima nama. Ima li neko slično iskustvo ili savet?



0 komentari