WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

ponedjeljak, 21. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Trpim nasilje u porodici. Otac je alkoholicar. Ismeva me, i naziva pogrdnim imenima, govoreci kako se nikada…




Trpim nasilje u porodici. Otac je alkoholicar. Ismeva me, i naziva pogrdnim imenima, govoreci kako se nikada necu udati i da mi Bog pomogne koliko nista ne znam raditi. Radim najteze fizicke poslove. Juce sam kuvala boraniju  i tata je dosao pijan udario me po dupetu i poceo da mi se unosi u facu krenula sam da placem vikao na mene kako nikad ne operem ruke pre spremanje  rucka… Galami na mene kada se ne javim na telefon jer se trenutno kupam. Rekao mi je kako je ovo telefon zadnji koji sam dobila i da ce mi ga kako kaze “strpati u usta”. Godinam me nije izveo nigde kao cerku. Izbegne sva ta porodicna druzenja. Glumim da mi je zivot super a vristala bi. Smatram da mi je najveca greska ta sto sam ostala ovde i studiram, i sto nisam pobegla zauvek odavde.



0 komentari