WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

ponedjeljak, 21. kolovoza 2017.

ISPOVEST: U braku sam sa predivnim čovekom već tri godine,i kako to obično biva, sustigla nas je monotonija. Moj muz poseduje alatku od 17cm…




Drage devojke, da vam kazem kad imate sve a hocete jos vise. U braku sam sa predivnim čovekom već tri godine,i kako to obično biva, sustigla nas je monotonija. Moj muz poseduje alatku od 17cm, jedan period sam se dopisivala sa jednim tipom, hotovala sam sa njim u sitnim satima kad bi muz zaspao razmenjivali bi vruce slike, sve je bilo ok dok mi taj tip nije zapalio mastu vrucim slikama, dogovorimo se mi da se vidimo,delovao mi je kao jako dobar i fin momak. Prvo druženje je bilo odlično,došao je sa drugom, opušteno, smejali se, zezali,stvarno super ljudi bila sam opustena i jos uvek pod uticaju vrucih fotografija otisli smo u periferiji grada kolima u jednom momentu sedela sam sa obojicom na zadnja sedista u sredini, onda su oni izvadili alatke i rekli da pusim, nisam oklevala ali sam se kasnije pokajala. Na kraju radnje, složimo se oko toga da se nađemo još jednom. Ugovorimo sve, kad i gde,on se taj ceo dan ne javlja,da bi mu na kraju u zadnji čas nešto iskrslo.Dobro,prećutim,ajde videćemo se drugom prilikom,dogovorimo mi i drugi dan,on opet sat pred polazak javi da ipak neće doći.Osećala sam se kao poslednje govno, što sam dopustila sebi da se uopšte i vidim sa drugim momkom, pored onakvog čoveka koji bi za mene na Mesec otišao. Cure,ne verujte svakoj slatkorečivosti muškaraca i cenite to što imate sa nekim



0 komentari