WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

subota, 26. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Usamljena sam jako i ni sama ne znam kako da zadovoljim svoju siroku pi*ku…




Zovem se Amira i imam 43 godine, iz Zagreba sam. Udovica sam već pune tri godine, imam troje DJECE ali niti jedno ne živi sa mnom svatko od njih ima svoj život pa ponekada dođu u posjetu.. Usamljena sam jako i ni sama ne znam kako da zadovoljim svoju siroku pi*ku. Do sada sam imala nekoliko muškaraca, ali svaki od njih je dobio nogu jer nisu zadovoljili moje potrebe jer sam temperamentna žena puna adrenalina i rijetko koji muškarac mojih godina može sa mnom. Teško mi je zbog toga jer kada imam nekoga pored sebe osjećam se aktivno baš i hiperaktivno nikada mi nije dosta i nezasitna sam tada. Odlučila sam naći nekoga mlađeg dečka koji ima dosta snage da bi me izdržao jer sam ja ipak atraktivna žena puna energije. Želim se osjećati poželjno ponovo i privlačno… Želim nekoga tko će me vratiti natrag u život i naučiti me kako je to uživati i biti voljen. Ako ima neki dečko da je zainteresiran za stariju damu i da joj pomogne u ovim kriznim godinama neka mi se javi…



0 komentari