WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

subota, 19. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Zovem se Jagoda, bila sam nevina i nezadovoljna…




Zovem se Jagoda, bila sam nevina i nezadovoljna. Onda jednog lepog dana, vracam se sa bratom sa jezera otisla sam u moju sobu po odecu nakon sto sam uzela sta mi treba brzo sam sisla u kupatilo zatekla sam brata kako nadrkava ogormu ku*cinu dok u ruci drzi moje prljave gace. Tako je pocela moja avantura sa rodjenim bratom nakon sto sam ga pitala STA RADIS S MOJIM PRLJAVIM GACICAMA prilazila sve blize… bio je uplasen odgovor, onda sam kleknula na kolena i pocela da dudlam ogromnu ku**inu… pulsirao je od pocetka nisam mogla da znam kad ce da svr*i u  jednom trenutku poceo da svr**va, izvadila sam ga iz usta on je krenuo da ga dr*a po meni… svu speru istresenu po meni POLIZALA SAM! ceo dan funkcionisali smo normalno dok nije pao mrak. U ponoc dosla sam gola kod brata u sobu i krenuli da se sek*amo… imamo odnose svako vece! PREEEESREĆNAAA SAMM


0 komentari