WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

četvrtak, 17. kolovoza 2017.

ISPOVEST:Otiso sam u bolnicu da posetim moju bolesnu sestru. Lepo se mi ispricali kad krajickom oka vidim neku m. sestru kako …




Otiso sam u bolnicu da posetim moju bolesnu sestru. Lepo se mi ispricali kad krajickom oka vidim neku m. sestru kako radi nesto oko aparata a cak nekom ko se ne razume u medicinu kao ja vidi da ona nema pojma sta radi. Ja odem do nje i pricamo mi tamo vamo i ja resim da odem do lika koji je glavni da resimo a ona oce da ima S*X samnom da bi cuto. Tad sam poludeo brzo otiso do tog lika i reko mu sve a on kaze da su se kolege vec zalili na nju i da joj otkaz predamnom ona samo otrci. Zavrsim sta imam sa sestrom i odem na parking kad cujem kako neki pas cvili i vidim tu zenu kako tuce nekom sipkom mog kera koji je zavezan za moja kola… Brzo otrcim tamo udarim je iz sve snage grabim kera i brzo se odvezem odatle. Kod veterinara on kaze da ce jedva preziveti. Dal sam ucinio pravu stvar? Izjeda me dusa sto sam pustio da se nesto ovako desi mom keru….


0 komentari