WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

ponedjeljak, 31. srpnja 2017.

ISPOVEST: Hvatao sam komšinicu za gu*u





Počet ću otpočetka kako je došlo do je**nja. Preselio sam se u Zagreb iz Slavonije i nekako je život počeo ispočetka. Nisam ovdje nikoga imao niti prijatelja niti ikoga.Došli smo zbog posla moji roditelji i ja. Živimo sada tu di jesmo i to je to, ali za ovu priču je manje bitno. Doselili smo se u maleno naselje di svako svakog zna. Tako sam i ja dosta ljudi upoznao, ali jedna osoba mi je posebno zapela za oko, a to je susjeda Marica. Žena 47 godina, dobre građe, velikih i lijepo oblikovanih si*a, dobre i tvrde gu*e. Ne mogu reć držala je do sebe. Imala je muža i sina moje godište. Ja sam solidne građe, 19godina i želje za starijim ženama. To mi je ko neki fetiš. Svakim danom sam pokušavao joj prići s njom pričat ili pokazat nekako da je želim, ali nije išlo muž joj je stalno doma bio. Smislio sam plan da se počnem družit s njezinim sinom tako ću doć do nje. Počeo sam se družit s njim išli smo stalno kod njega kartat, pit radit zabave, što je meni dobro došlo jer tada mogu odmjeravat Maricu, prilazit joj pričat s njom, a i nekad slučajno je za tvrdu gu** uhvatit. Prolazili su dani čak i tjedni i ništa nisam još uspio do jednog dana kada je skužila da ju gledam i da ju namjerno hvatam za gu**cu.
Di je ona mene samo pitala ” šta radiš to? Zašto me tako odmjeravaš i diraš stalno? ”
Samo sam rekao da mi se sviđa i da bi je htio imati! Rekla mi je:
– ” Da li si normalan? Starija sam od tebe, mogu ti mama bit! Toliko mladih cura a tebi se ja sviđam! ”
Reko sam: ” Ima mladih cura, ali nijedna cura vam nije ravna žena u vašim godinama da tako lijepo izgleda i bolje od mladih cura nema”
Tu se ona namiškoljila i na neki način već i opuštat i počela je opušteno pričat, jer je vidjela da ja ne popuštam. Pitala me da li sam imao sa ženom njezinih godina s*x? Reko sam da nisam da ga silno želim. Tako smo neko vrijeme pričali o mojoj fantaziji o njoj, o se*u dok joj muž nije došao doma. Svakim danom smo pričali o istim stvarima i atmosfera je stalno bila sve bolja i bolja više je bila opuštena, otvorena čak je počela pokazivat kako je je**na žena. Počela je preda mnom hodat u gaćama ništa joj nije moglo stati na put. Jedan dan sam joj pokucao na vrata kako bi tražio njezinog sina, a ona je otvorila vrata u ručniku valjda poslije tuširanja.
Rekla je: ” nema ga doma, ali ajde uđi da popijemo kavu i da pričamo”. I ušao sam pili smo kavu i svaki put kada se digla gledo sam njezine lijepe noge i pokušavao je dirat, ali prolazila je predaleko od mene.
Dok odjedanput mi nije došla s leđa i počela pipat i samo izgovorila” ajde želim da mi pokažeš kolika je to želja za mnom”.
Okrenuo sam se i poljubio je, di je pokazala da se skroz opustila i da me želi. Krenula me skidat, ljubit po vratu. Uhvatila me rukom za tvrd i dignut kur** i izgovorila
– ” vidi ga, tvrd ko kamen”.
Stala je na koljena skinula mi hlače i bokserice i strastveno ga počela pu*it i lizat. Digao sam je i otišli smo u sobu, bacio sam je na krevet i skino je, počeo sam joj mjesit njezine bujne s**. Lizao sam joj na**ekle i tvrde brad*vice, jecala je od uživanja i govorila je
– ” liži mi macu”..
Počeo sam joj lizat pi**u koja je bila friško obrijana i mokra.Digao sam se na koljena i stavio naglo ku**c u nju di je malo zastenjala, počeo sam je hirovito nabijat derala se.
Nakon toga dana je**m svoju susjedu 2-3 puta tjedno kad joj nema muža i svaki put je sve bolje i bolje i nadam se da ću je jos dugo, dugo je**t.. .



0 komentari