WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

ponedjeljak, 21. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Bila sam pozvana na neki rodjendan u Novom Sadu kod jedne moje drugarice…




Bila sam pozvana na neki rodjendan u Novom Sadu kod jedne moje drugarice…Naravno da sam otisla. Kad sam sela u taj restoran gde je ona slavila rodjendan bila su dva konobara jedan je imao oko 18 ili 19 a drugi oko 28+ . Malo više sam popila votku, taj drugi on mi se svaki put kad je prosao pored mog stola smeskao a ja sam se i njemu smeskala,i tako otisla iza restorana gde nema nikoga da povratim ono što sam pila i tad se ukaže taj konobar koji mi se svidja pita me da li sam dobro ja kazem da jesam krne mi zvaku i ja njemu, uhvati me za dupe i krene da me masira u tom momentu okrecem mu zadnjicu, podizem haljinu osecam da vec spreman za akciju i bla,bla… desilo se ono o cemu nisam ni sanjala. Posle rodjendana jedno dva tri dana nadjem ja njega na fb i posaljem mu zahtev a on meni odma poslao neku poruku a ono ja vidim njegove slike a ono on veren i ima 34 god a ja 17



0 komentari