WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

ponedjeljak, 21. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Muz se tetovirao iako sam ga zamolila da to ne radi. Ali nije to jedini slucaj da moje nemoj postane njegovo jesam, uradio sam to… otisla sam u isti TATTOO STUDIO i kod istog coveka radila tetovazu na gu*i…




Muz se tetovirao iako sam ga zamolila da to ne radi. Ali nije to jedini slucaj da moje nemoj postane njegovo jesam, uradio sam to… otisla sam u isti TATTOO STUDIO i kod istog coveka radila tetovazu na gu*i. Imala sam zakazano u 21h, lezala sam na krevet sa spustenim gaćama do pola, u pola posla tatto majstor sirio mi guzo*e u jednom momentu osetila sam prste u anu*su dvoumila sam se da vicem ili cutim bas tad kad je primetio reakciju da se to meni ne svidja sapnuo mi na uho ako cuti nece da mi naplati. Nisam bila sigurna sta da mislim, kako da se ponasam odlucila sam da se prepustim pa sta bude- bude… uvece za vreme odnosa sa muzem doziveo je sok kad je video tetovazu a mojoj gu*i, dobila sam dva samara, pokupila sam stvari i vratila se mami.



0 komentari