WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

petak, 18. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Imam 24 godine uplela sam se sa mladjim momkom koji je pun zivota nadala sam se da ga mogu vuci za nos. Medjutim, on me PROBIO…




Imam 24 godine uplela sam se sa mladjim momkom koji je pun zivota nadala sam se da ga mogu vuci za nos. Medjutim, on me PROBIO, izgubila sam nevinost sa deckom koji me mesec dana posle toga ostavio ko govno. Tesko mi je i ne znam kako cu dalje. Tesko mi je jer sam se toliko dugo cuvala za pravog, nadajuci se da je on taj “pravi”. Ubedjivao me je da me voli i da mu je stalo do mene, a razloga za raskid nije bilo. Zeleo je vremena da odluci da li cemo nastaviti dalje i od tada je prestao da se javlja. Znam da nisam kriva, zato me ovo toliko boli. Kako verovati nekom posle ovoga? Zao mi je sto sam izgubila nesto najvrednije sto sam imala i sto sam mu toliko verovala. M, znaj da ce ti neko moje suze naplatiti. Uzivaj u zivotu.


0 komentari