WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

petak, 18. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Zaljubila sam se u ozenjenog coveka. A da bi situacija bila jos gora ostala sam trudna sa njim jer nismo hteli da mesamo kondome u nas odnos…




Zaljubila sam se u ozenjenog coveka. A da bi situacija bila jos gora ostala sam trudna sa njim jer nismo hteli da mesamo kondome u nas odnos. Medjutim, kad smo imali u njegovim kolima se*s na brzaka zaboravila sam da obucem tange i te iste ostale su u kolima. Nakon toga videla njegova zena i brzo dosla do mojih podataka tako sto je rekla da ima ljubavnika, i ovaj moj je sve priznao da bi ispao “muskarac”, medjutim saznaju za nas njegovi roditelji. Sad ona nece da mu da razvod a njegovi ga muce. On ne zeli da raskine sa mnom jer me voli. Ali oni vrse veliki pritisak na njega boli me sto on najvise ispasta u tome. Ali mi je rekao da pomisao na mene mu da snagu da zapocne novi dan. Sta da radim dal da se naoruzam strpljenjem dok se to sve smiri i resi ili da uzmem stvar u svoje ruke…


0 komentari