WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

petak, 18. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Imam problem. Svaki decko s kojim sam bila, raskinuo je jer nisam htela spavati s njim…




Imam problem. Svaki decko s kojim sam bila, raskinuo je jer nisam htela spavati s njim. Nije da nisam htela da dignem noge, nego nisam mogla. Već godinama imam traume. Ne podnosim dodire, zagrljaje, nista. Odmah dobijem napad. Jedno vreme sam pila antidepresive. Pre nekoliko godina, jedan momak me je pokušao silovati. Sledeće čega se sećam je da sam u kadi sedela, plakala i pokušavala sve oprati sa sebe. Nakon toga više nikad nikome nisam dopustila da me dodirne. Tri godine nakon toga, rekli su mi da nisam nevina, nakon čega su se sve uspomene vratile. Dugo vremena sam samu sebe povredjivala. Strah me, imam traume, ne mogu ih se rešiti, ne mogu voditi normalan život. Treba mi neko, a nikoga ne mogu pustiti blizu. Ne mogu živeti ovako!



0 komentari