WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

petak, 18. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Naime, ja i moja porodica smo odlučili prošlog meseca, da odemo letovati na Šoltu. Iznajmili smo apartman, te sve ljudno i fino dogovorili sa vlasnikom….




Naime, ja i moja porodica smo odlučili prošlog meseca, da odemo letovati na Šoltu.
Iznajmili smo apartman, te sve ljudno i fino dogovorili sa vlasnikom.
Bilo nam je super, jedne veče neko je ušao u moju sobu, koja se nalazila do ulaznih vrata. Preplašena te skamenuta, ugledala sam lice vlasnika istog apartmana, koji me je prethodno upozna pri dolasku. Stavio mi je pištolj na koljena, te zapretio “raširi noge, ili pucam”, preplašila sam se za vlastiti život, pa sam morala izvršavati naredbe.
Bilo se silovanje, majci nisam nista rekla, nemam snage ispričati joj celu priču.
danas sam saznala da sam trudna, a ja o tom čoveku ne znam ništa 🙁
Takođe sam saznala da je dotični gospodin, sa majčine strane njene polusestre muž,
To znači da je on moj tetak. Sada mene zanima, što je on mojoj majci i mojoj čukun babi, ako moja majka traži DNK za utvrdivanje očinstva?


0 komentari