WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

srijeda, 23. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Sin mi poprskao spavaćicu i par kapi mi je palo na ruku i ja sam…




Imam 46 godina i udata sam. Muž mi radi u Nemačkoj a ja sam sa dva sina, blizanca, sedamnaestogodišnjaka . Živim u jednom selu kod Novog Sada. Nisam neka svetica. Moram da se snalazim, bez s**a ne mogu a muž nije tu kad treba. Pa i on tamo sigurno ima neku. Prošle zime preko raspusta mi je u goste došla kćerka od moje sestre koja živi u Bosni. Vršnjakinja je mojih sinova. Lepa, zgodna i stasita devojka. Svako veče su izlazili i dobro su se slagali, nisam im branila ni da dovode društvo i da prave žurke. Bili sa društvom ili ne svako veče su ostajali do ujutro a po danu su spavali do popodnevnih sati. Uglavnom su slušali muziku i zezali se, Nisu mi smetali a i kuća nam je dobro izolovana tako da ni komšijama nije smetala buka. Jednu noć sam negde posle ponoći izašla u WC i primetila da se nečuje muzika a da je kod moje sestričine upaljeno svetlo. Iz radoznalosti sam otišla do vrata da vidim šta rade. lagano sam prišla vratima i neprimetno otvorila. Imala sam šta i da vidim. Ona je ležala na krevetu, gola, zadignutih nogu na ramena jednog od mojih sinova koji ju je ***ao, a drugi je stajao sa telefonom pored njih isto tako go i sa dignutim kur***. Snimao ih je telefonom.
Nisu me primetili dok sam stajala na vratima i sve to posmatrala. Nekako mi je bilo drago što vidim sinove da j**u, postali su pravi muškarci. Malo mi je bilo samo nezgodno što baš nju j**u, Sestru od tetke. Prva je ona primetila da sam ja u sobi i naglo odgurnula sina koji je je**o i sklupčala se uza zid u uglu kreveta.
Sin koji je je*ao je skočio sa kreveta i stajao sa dignutim k***em tik ispred mene,. Da li od uzbuđenja što me video u skoro providnoj spavaćici ili od straha ku**c mu je počeo da pulsira i sa baca mla*eve sp***e u mom pravcu. Po*rskao mi je spavaćicu i par kapi mi je palo na ruku.
Ovaj drugi je pokušavao da sakrije svoj dignuti ponos ali nije u tome uspevao.
_Šta to radite?
Pitala sam.
Ćutali su svi troje.
A ja sam se samo nasmejala i rekla:
– Samo se vi deco je***e! Kad će te ako sad nećete.
Po izlasku sam se okrenula i dobacila:
– Samo pazite da joj dete ne napravite.
Kada sam otišla iz sobe nisam mogla odoleti da ne polišem onih nekoliko kapi sp**me što su me poprskale po ruci. Posle jedno pola sata kod mene u boravak je ušla ona i sva crvena u licu rekla:
– Tetka nemoj njih da kriviš, ja sam svemu kriva.
– Nema veze, tetka se ne ljuti, šta je tu je. Samo se vi deco j**ite i uživajte. Odavno sam primetila da obojica d**aju i bojala sam se da ne zastrane. Sad mi je drago što sam videla da su normalni momci i da vole devojke. Pa makar to i ti bila.
Poljubila sam je u glavu i rekla:
– Samo vi deco nastavite, kao da ja nisam tu.
Ostala je kod nas do kraja zimskog raspusta. O tome nisam nikad pričala sa sinovima. A nju sam kad je pošla kući pitala.
– Kako je*u oni moji mangupi?
– Ne brini tetka. Odlični su. I dan danas vidim tu sliku. Oba sina stoje ispred mene sa podignutim kurč**ima.



0 komentari