WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

četvrtak, 24. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Cao ljudi..Ja se grozno ocesam zbog onog sto mi se desava u zivotu…Moj obitelj i ja zivimo sa 11.000 hiljada vec 7 meseci…




Cao ljudi..Ja se grozno ocesam zbog onog sto mi se desava u zivotu…Moj obitelj i ja zivimo sa 11.000 hiljada vec 7 meseci…Ja iako idem na fakultet, pocena sam da zadovoljavam ozenjene muskarce koji traze damu za druzenje da bi sebi mogda obezbediti da idem sa deckom na more i sl. Danas sa majkom strasno smo se svadjale, zbog to sto ona kad god i da dodju gosti ona meni kaze da nisam dobra jer uvek mi nesto fali, i to radi pred deckom.. Ne mogu vise ovo da podnesem… Juce sam zaradila 800 dinara jer radim u kafani..Gde vidim i radim svasta..A ovaj mesec moja mama mi je dala samo 300 dinara…Pomozite neznam sta da radim 🙁



0 komentari