WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

četvrtak, 24. kolovoza 2017.

ISPOVEST: U vezi sam sa deckom koji ima svoju firmu, te je i dobrog materijalnog stanja, dok ja studiram. Kada smo se upoznali izasli smo na pice posle toga predlozila sam da prosetamo do mog stana…




U vezi sam sa deckom koji ima svoju firmu, te je i dobrog materijalnog stanja, dok ja studiram. Kada smo se upoznali izasli smo na pice posle toga predlozila sam da prosetamo do mog stana, rekao mi da imam dobar krevet i ja sam već bila vlažna dole, odmah sam se istusirala dok me on cekao na krevetu GO sa ukrucenim p**isom. Imali smo tog dana odnos, moj prvi odnos sa deckom koji mi je po ukusu. Zavolela sam ga, već je proslo par meseci od kako smo u vezi. Najvise me bole glasine i pogledi da sam sa njim iz koristi.Pa dragi sugradjani, vi ne znate da sam ja najsrecnija kada zagrljeni setamo pored reke, kada odemo van grada i gledamo u zvezde.Najsrecnija sam kad se probudimo u mom iznajmljenom stanu i doruckujemo tost zajedno.I nijedan njegov dinar, niti hoteli i putovanja me ne mogu usreciti vise nego njegov pogled i osmeh.



0 komentari