WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

nedjelja, 27. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Život me posteno isibao. Udala sam se mlada sa 23 godine on sa 26…




Život me posteno isibao. Udala sam se mlada sa 23 godine on sa 26. Sada imam 27 godina i od pre godinu dana sam udovica,samohrana mlada mama,on nas je zbog iznenadne bolesti,uzasnog karcinoma u roku od pola godine napustio. Zabrinula me cinjenica da me mozda niko nece zeleti sa detetom, nisam imala izbora nego da dam VAGINU momku kojeg upoznam da ga se*ksualnim putem dobijem. Upoznala sam jednom momka kada je saznao da imam dete da sam udovica raskinuo je sa mnom. Posle sam resila da promenim strategiju. Posle tog momka upoznala sam jednog mladica dve godine mladjeg od mene, pristala sam da spavam sa njim na njegov zahtev bili smo zajedno mesec dana i posle mi se nije vise javio… Moze li neko da podeli iskustvo samnom,ili da mi udeli savet kako dalje,sta dalje,gde dalje?


0 komentari