WELCOME

mmm

adnowpop

mmm

nedjelja, 27. kolovoza 2017.

ISPOVEST: On i ja smo zivjeli u istom selu, znali smo se od djetinjstva i tako smo se i zaljubili. Pripremali smo vjencanje i u selo je dosla jedna gradska cura koja je pomrsila njemu racune…




On i ja smo zivjeli u istom selu, znali smo se od djetinjstva i tako smo se i zaljubili. Pripremali smo vjencanje i u selo je dosla jedna gradska cura koja je pomrsila njemu racune. Ja sam mu svaki dan dokazivala ljubav  davala mu ONU STVAR kad je hteo, ali sam vidila da se meni ne uzvraca. Dan prije vjencanja sam ga pitala jel me voli.. nije odgovorio.. sve mi je bilo jasno:) svaki put kad je njoj trebalo nesto pomoci on je trcao a za mene tu nikada nije bio, dok je njegov kum i najbolji prijatelj uvijek bio uz mene kad god mi je bilo potrebno. Dosao je dan vjencanja i bila sam jako tuzna i dosla sam do crkve i njegov kum mi je izjavio ljubav i rekao da se ne udajem za njega jer me ne voli. Usla sam u crkvu i on mi se zavjetovao na vjecnu ljubav i kada je dosao red na mene samo sam mu rekla oprosti i istrcala iz crkve.. kasnije je bio u vezi sa gradskom curom a ja sa njegovim kumom koji me voli najvise na svijetu.. morat cu vas razocarat, danas sam gledala seriju i morala sam to podijelit s vama, uopce nemam decka..



0 komentari